asfyanna's FotoPage

By: asfyanna awing

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 19-Oct-2009 11:35 Email | Share | | Bookmark
B4jU M4r!a

LeH3r B4jU & t4N6aN
Leh3r b4jU
L4ma Ju4 ann4 aMb!L M45a jah!t BaJu n!e...nTaHLaH...ma5a tU 5ak!t b3l4kanG..makluMl4h...aNna n!e d4h 3 k4l! op3r4t!on..bYk d4h ur4t2 y6 d4h puTu5...he!!!HE!!!He!!!


Monday, 19-Oct-2009 03:22 Email | Share | | Bookmark

B
 
B4ju n!e Ann4 jah!t uNtuK Sor4n6 k4waN k4kaK aNNA y6 k3ja kaT 4vON..oRan6ny4 b3rb4ng5a c!n4...or4ngNy4 cut3 & cOm3L


Monday, 5-Oct-2009 12:56 Email | Share | | Bookmark
Koleksi Baju Raya Tahun 2008

 
 
 
View all 4 photos...
Semua baju nie baju raya Anna tahun lalu (2008).Masa tu baru jer nak berjinak-jinak dengan manik.tak lah secantik mana kan...tapi puas hati jugalah.Kat Tawau nie kalau upah jahit manik mahal sangat.Tu yang tergerak hati nak belajar jahit sendiri tu.He!!he!!!


Saturday, 3-Oct-2009 10:25 Email | Share | | Bookmark
Inspirasi Asfyanna

 
Baju yang nie pun anna yang punya.Hasil inspirasi dari suami anna.Baju nie di jahit manik pada sebelah kanan baju sahaja dan yang di sebelah tu dibiarkan kosong...


Thursday, 1-Oct-2009 21:49 Email | Share | | Bookmark
MyCoLL3ct!oN

My Baju Raya
Salam ngan semua....ini adalah baju raya Anna tahun nie.Biar tak lah secantik yang di jahit olah yang pro tapi syukur jugalah bab dapat jahit manik di baju sendiri.Minat punya pasal,Anna belajar sendiri tanpa ada kursus dari mana-mana


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net